

Der er noget jeg ser frem til - jo vist der er meget jeg ser frem til- og dog står en enkel ting tilbage, svagt hævet over de andre. Vi taler noget så basalt som et stykke elektronik, men ikke bare et hvilket som helst stykke elektronik, næææh vi snakker en macbook pro. Ja, jeg tør da godt give udtryk for mine begejstringer.. men ja, er sgu blevet bidt af et galt æble og har udviklet mac-syndrom..
jeg SKAL have et eksemplar og det kan kun gå for langsomt! den vil i øvrigt stå smadder godt til min iphone.. ! så det ude, så kan i sige hvad i vil, men sådan er det bare
UH ja og helt uden at "referere" til nogen, så er jeg voldsomt glad, takker! Bum..
I'm out :. Fisker
Ingen kommentarer:
Send en kommentar