
Nææææh, hva var nu det?.. Noget helt nyt og spændende, blogging.!
Any ways, så var den der og dette var mit første indlæg.. fedest at man skulle oprette en helt ny mailadresse, men lad nu det ligge for det er en glædens dag, hvis vi så samtidig lige ser bort fra ferien der løb som ind i helvede hurtigt ud i sandet - eller sneen, nærmere- :P
Håber jeg finder dette nye medie spændende og at dem der måske læser dette vil syntes det samme.. Altså en form for elektronisk symbiose mellem mig og eventuelle læsere, kunne være sejt.
Men for helvede jeg snakker allerede - eller taler for det er kun pappegøjer, og nogle enkelte pigebørn der snakker- for i forbindelse med at denne trang til at oprette en blog udviklede sig var det samtid også et krav fra min egen side at dedikere den første til mit største idol. En person der indenfor den journalistiske verden er definitionen på velformulerethed, en person der er helt sig selv og skider højt på alle normer.. Han er, som han selv formulerer det i sit aktuelle talkshow på Dr1, en meget stor mediestjerne. Han hedder Anders Lund Madsen (billedet øverst) og denne blog vil højst sansynligt måske komme til at blive præget en del af hans gøren, laden og hva han nu ellers skulle finde på.
hvis i har lyst, tid eller overskud så smid lige et par linjer om hva i syntes, så jeg ikk bare tåger derudaf i blinde.. UH, og selvfølgelig ode råd/erfaringer der kunne komme mig til gode.
I'm out, Fisker
Ingen kommentarer:
Send en kommentar