fredag den 19. marts 2010

Nothing to say..


(Mit kosttilskud fra den gule måge)
Hejsa,
jeg vil starte med at sige at dette indlæg ikke har noget rigtig at byde på men syntes alligevel at det var et godt stykke tid siden sidst..
Min dag er gået med at undgå al faglig aktivitet - ja der begynder at vise sig et mønster for mine fredage men døm mig ikke! -
Jeg glæder mig over at jeg om under en uge skal med de to fedeste gutter på den fedeste skiferie. Samtidig ærger jeg mig over noget andet jeg føler bare løber ud i sandet, dog må vi fokusere på det positive og om lidt er det altså dejlig weekend!

hmm jeg har købt 2 bøger.. ja okay, der er som sagt ikke li sket det store.. eller jo det viser sig at min fysiske form var betydeligt bedre en frygtet :D hvilket er en voldsom optur..

hav nu for guds skyld en forbandet dejlig weekend og lev hver dag som var det din sidste.. osv. osv.

I'm out:. Fisker

fredag den 12. marts 2010

Light skal fucke af!


Jeg havde en meget ubehagelig oplevelse idag, - og ja det kan de så ligge til at dagen samtidig bød på usandsynligt meget teknikfag - jeg var forbi netto i et af vores utallige selv-planlagte frikvarterer og følte mig lækkersulten, men med det igangværende helseflip i tankerne måtte jeg finde en måde hvormed jeg kunne blæse og have mel i munden. Så jeg tænkte, min gamle ven Blå Gajol på pastil form, var et fantastisk alternativ til diverse andre usunde produkter netto placerer i en irriterende øjenhøjde. I made up my mind og købte en fin 2 i en pakke for den favorable pris af 11,50 KR. Glad og Selvtilfreds spankulerede jeg mod skolen igen, kun med en' enkelt ting i tankerne, nemlig at konsumere de to pakker hurtigere end jeg kunne starte min ynkelige computer op.

Jeg nåede kun akkurat inden for skolens grund før jeg, ud af jakkelommen hev dobbeltpakken med den karakteristiske blå farve. Det banderole agtige plastic blev flået af og indholdet af første nummer fandt hurtigt vejen til min mund. Det skal siges at antallet af konsumerede gajoler, for mit vedkommende nærmer sig noget lignende antallet af decimaler i pi. For sekundet efter den første gajol havde ramt min tunge, vågnede et ondskab der sjældent kendetegner mig. Efter promte at have spyttet det uønskede element ud af min mund, griber jeg i min lomme og får fat i pakken hvormed gajolen kom fra. Gudhjælpeme om pakken ikke var klædt ud som originale gajoler, men med et lille diskret mærke påklistret pakken hvorpå der stod SUKKERFRI..... Denne lille tilføjelse ville få det der står med småt i en reklame på TV shop til at fremstå som skriftstørrelse 36. Jeg føler mig snydt og udnyttet på det groveste, og jeg agter at skrive en uddybende klage til de ansvarlige, Galle og Jessen AS. for dette skal stoppes omgående!

Aldrig har en weekend startet så dårligt ud, og selvom den ser lovende ud så var denne oplevelse ganske vederstykkelig. For det kan ikke siges nok gange i et offentligt medie som dette >> JEG HADER LIGHT << jeg kan virkelig ikke fordrage det og har aldrig fattet konceptet, det smager jo direkte grimt!

Hav en rigtig dejlig weekend!

I'm out:. Fisker

fredag den 5. marts 2010

Tak Anders, tak!


Min bror og mig..


SÅ kunne den være der. ^^Weekenden^^! Det holdt faneme os hådt op da bakken! Og uden førstehjælp - i form af alt for mange af de der kalorier der eftersigende er frygtelig ondskabsfulde, og ligger på lur i de netop aller mest lækre sager - var jeg omkommet inden at have krydset målstregen. Jeg brækkede alle de bedrevidende, løftede pegefingre der stilede sig i vejen for mig, med råd om grønt og pis og rullede mig i lækkerier fra superbrugsen i Valby. Daniel fra frugt og grønt, Andreas fra slagteren, bolletoget, lømlen, samt Nezzo har også en aktie i min overlevelse, og til dem skal lyde et hjertens tak! dagen idag der kraftigt var præget af Teknikfag (før omtalt i tidligere blog) fik dog en ende og med en super lækker fredags-cafe var fundamentet ligesom lagt til affyringsrampen hvormed Anders L. Madsen kl 22:00 skulle give MAX gas i sit Talkshow på DR1.. Han indfriede forventningerne og på sin helt egen krøllede men geniale facon klippede han båndet over til en voldsom dejlig weekend..

Må jeres weekend blive mindst lige så god, som jeg forudser min egen bliver, og god nat

I'm Out:. Fisker

Vi burde alle spænde hjelmen!


Nu, som i lige nu sidder jeg i min klasse med et par super dejlige drenge. Og med det mener jeg selvfølgelig at jeg nyder deres selskab og deres sjove indspark, med mangel på nogen som helst faglig relevans for det vi egentlig burde lave. Nemlig Teknikfag, også bedre kendt som Byggeri og energi. Vi har fået eksamenprojektet og ingen af os har nok ikke helt fatte vigtigheden af denne begivenhed. Men deadlinen er jeg ved ikke hvor mange uger ud i fremtiden, så den står på hygge og small talk men samtidig pakket ind i en form for Teknikfags faglige gloser smidt ind tilfældigt, for vi alle kan leve i den tro at læren ikke mistænker os for værende kørt helt af sporet. -puuhaa lang sætning uden punktum-
men som sagt har vi fået projekt, det endelige projekt i dette gudsforladte fag, et fag hvor jeg aldrig har kunde finde relevans i forhold til mit videre uddannelsesforløb. Et fag der fylder 1/3 af mit skema og ligger sig som en overvægt af grøn nedern masse ude i højre hjørne. Snilt i stand til at kvæle enhver form for forventnings glæde op til weekenden. Jeg kan først puste ud og nyde min frihed kl 17:05 fredag eftermiddag. Tak Htx

I'm Out:. Fisker

mandag den 1. marts 2010

Vand under broen




Dårlige undskyldninger er der som man siger nok af, så dem dropper vi.
Men her er jeg så igen, ældre, visere, flottere og ikke mindst med lidt på hjertet. For der er ikke sket så lidt, hvis man kikker tilbage på de forgangne 3-4 dage. For i denne pulje nævner jeg bare i flæng nærkontakt med politiet, risky omgang med lektier, overdreven indtag af poloer samt opdagelsen af et lækkert nyt site, nemlig Topman.com. Og specielt den sidste oplevelse kommer nok til at have den største impact på min økonomi da sitet tilbyder urimeligt fede sager, og så er det jo ude af mine hænder!
Overstående billede er fra Kulør, hvor drengene og en hvis babe med veninde, var ude og danse moderne, en usandsynelig fed aften der ikke fik for lidt. Sjovt er så at selv samme fyre skal sammen på ferie til Wagrain, henholdsvis 2 på ski og undertegnede på Board og jeg kan med ord ikke beskrive hvor meget jeg ser frem til den tur! Countdown: 25 dage!

I'm out:. Fisker