
(Mit kosttilskud fra den gule måge)
Hejsa,
jeg vil starte med at sige at dette indlæg ikke har noget rigtig at byde på men syntes alligevel at det var et godt stykke tid siden sidst..
Min dag er gået med at undgå al faglig aktivitet - ja der begynder at vise sig et mønster for mine fredage men døm mig ikke! -
Jeg glæder mig over at jeg om under en uge skal med de to fedeste gutter på den fedeste skiferie. Samtidig ærger jeg mig over noget andet jeg føler bare løber ud i sandet, dog må vi fokusere på det positive og om lidt er det altså dejlig weekend!
hmm jeg har købt 2 bøger.. ja okay, der er som sagt ikke li sket det store.. eller jo det viser sig at min fysiske form var betydeligt bedre en frygtet :D hvilket er en voldsom optur..
hav nu for guds skyld en forbandet dejlig weekend og lev hver dag som var det din sidste.. osv. osv.
I'm out:. Fisker
Ingen kommentarer:
Send en kommentar