
Min kusine og jeg i Wagrain på en helt uforglemmelig skiferie!
Hejsa,
Håber de sidder godt for nu vil de blive udsat for en lind strøm af positivitet og livsglæde.
For det er fredag og Teknikfag har endnu ikke sat sine spor. Det er gråt udenfor men jeg har købt en cola og igen, det er fredag og weekenden skimtes lovende i horisonten. Meget lovende! Og uden at belemre dem med alt for mange langhårede detaljer, men jeg kan afsløre at den indebærer en smule shopping, festivitas/Bimlebamle ;) samt en hel søndag i Cyklingens tegn hvor Paris Rubaix spiller en væsentlig hovedrolle.
Men men, der er så meget at glæde sig over, eksempelvis er risikoen for at vi dør ved kollision med en meteor lige blevet forminsket efter Nasa opdagede en lille regnefejl. Denne regnefejl betyder at Cowi meteoren vil gå rundt regnet 500.000.000 km forbi vores solsystem. Og nu hvor vi kan ånde lettet op kan vi også glæde os over at storke igen er observeret i Danmark, nu hvor alle troede at de var blevet for fine til vores himmelstrøg. Og mon ikke der nu sidder en håndfuld kikkerbærende landsbytosser i Solrød og omegn, svært tilfredse med situationen. Jeg tror det, og jeg glæder mig på deres vegne nu hvor ingen andre gør det. For det er en kristen dyd at glæde sig på andres vegne, også selvom jeg er dybt u religiøs er det et koncept der tiltaler mig når nu jeg er i overskud af positivitet.
Jeg håber de vil få en glædelig weekend, og at de vil smile bare en enkelt gang mere end planlagt, for det smitter og så lever vi længere!
I'm out:. Fisker
hej med dig(: Nice blog du har, er fast læser nu(:
SvarSletKig forbi www.weeweemagazine.blogspot.com hvis du har lyst :D