fredag den 23. april 2010

mmmmh, så vi lidt glade igen



Lidt A. Lund Madsen litteratur. Nederst ligger Majudgaven af Euroman, den store blå bog er en samling af hans seneste klummer for JP og til sidst er Madsens ÆØÅ, hvor han omformulerer Volapyk men sine helt egne betydninger. De står mig alle nær!

Hejsa, og vær hilset på denne herlige fredag

Jeg er en anelse mere positivt indstillet idag, i kontrast til igår hvor jeg lov gallen flyde ud over denne her flade. Men idag er som sagt bedre. Weekenden vinker mig hid ude i horisonten, og lovende ser det ud.. Men ikke kun er det weekenden der bibringer til min eksponentiel stigende glæde, for jeg har netop sat min vel til rette i min medium bløde skole stol efter en lille udflugt til Kort og Godt kiosken på Sjælør St. Og netop denne udflugt tog en interessant drejning, for efter at have forladt vores lokale kebab pusher dryssede vi lige forbi kasselinjen i kiosken. Normalt har dette koncept, om at købe noget ekstra i sidste øjeblik aldrig tiltalt mig, men idag var en undtagelse.. For i samme sekund vi var på vej ud af butikken får jeg øjenkontakt med Anders Lund Madsen!! På et blad, vel at mærke. Euroman havde på en eller anden måde lokket selveste Hr. A. Lund til at posere på forsiden, iklædt et- må jeg sige, lidt fesent sommeroutfit- og det stopper skam ikke bare der, han havde ydermere givet et 5 sider langt interview om "Manden bag klovnen" hvilket jeg personligt syntes er en tilnærmelse af rang.. For så sidder der en eller anden fancy journalist (UUUUHA SE MIG) uden nogen boks at kunne placere Anders Lund i, og så får han bare stemplet "KLOVN"
Dog skulle det ikke have noget at sige i forhold til min begejstring, for jeg skulle have bladet og smed at hvad jeg havde i hænderne! Bladet skuffede ikke, og jeg sidder i skrivende stund med bladet helt tæt til kroppen og i med en sjælden men rar varme helt indeni.
Det bliver en god dag, det bliver en rigtig god dag..

I'm Out:. Fisker

1 kommentar: