
Min bror og mig..
SÅ kunne den være der. ^^Weekenden^^! Det holdt faneme os hådt op da bakken! Og uden førstehjælp - i form af alt for mange af de der kalorier der eftersigende er frygtelig ondskabsfulde, og ligger på lur i de netop aller mest lækre sager - var jeg omkommet inden at have krydset målstregen. Jeg brækkede alle de bedrevidende, løftede pegefingre der stilede sig i vejen for mig, med råd om grønt og pis og rullede mig i lækkerier fra superbrugsen i Valby. Daniel fra frugt og grønt, Andreas fra slagteren, bolletoget, lømlen, samt Nezzo har også en aktie i min overlevelse, og til dem skal lyde et hjertens tak! dagen idag der kraftigt var præget af Teknikfag (før omtalt i tidligere blog) fik dog en ende og med en super lækker fredags-cafe var fundamentet ligesom lagt til affyringsrampen hvormed Anders L. Madsen kl 22:00 skulle give MAX gas i sit Talkshow på DR1.. Han indfriede forventningerne og på sin helt egen krøllede men geniale facon klippede han båndet over til en voldsom dejlig weekend..
Må jeres weekend blive mindst lige så god, som jeg forudser min egen bliver, og god nat
I'm Out:. Fisker
Ingen kommentarer:
Send en kommentar