
Nu, som i lige nu sidder jeg i min klasse med et par super dejlige drenge. Og med det mener jeg selvfølgelig at jeg nyder deres selskab og deres sjove indspark, med mangel på nogen som helst faglig relevans for det vi egentlig burde lave. Nemlig Teknikfag, også bedre kendt som Byggeri og energi. Vi har fået eksamenprojektet og ingen af os har nok ikke helt fatte vigtigheden af denne begivenhed. Men deadlinen er jeg ved ikke hvor mange uger ud i fremtiden, så den står på hygge og small talk men samtidig pakket ind i en form for Teknikfags faglige gloser smidt ind tilfældigt, for vi alle kan leve i den tro at læren ikke mistænker os for værende kørt helt af sporet. -puuhaa lang sætning uden punktum-
men som sagt har vi fået projekt, det endelige projekt i dette gudsforladte fag, et fag hvor jeg aldrig har kunde finde relevans i forhold til mit videre uddannelsesforløb. Et fag der fylder 1/3 af mit skema og ligger sig som en overvægt af grøn nedern masse ude i højre hjørne. Snilt i stand til at kvæle enhver form for forventnings glæde op til weekenden. Jeg kan først puste ud og nyde min frihed kl 17:05 fredag eftermiddag. Tak Htx
I'm Out:. Fisker
Ingen kommentarer:
Send en kommentar