fredag den 12. marts 2010

Light skal fucke af!


Jeg havde en meget ubehagelig oplevelse idag, - og ja det kan de så ligge til at dagen samtidig bød på usandsynligt meget teknikfag - jeg var forbi netto i et af vores utallige selv-planlagte frikvarterer og følte mig lækkersulten, men med det igangværende helseflip i tankerne måtte jeg finde en måde hvormed jeg kunne blæse og have mel i munden. Så jeg tænkte, min gamle ven Blå Gajol på pastil form, var et fantastisk alternativ til diverse andre usunde produkter netto placerer i en irriterende øjenhøjde. I made up my mind og købte en fin 2 i en pakke for den favorable pris af 11,50 KR. Glad og Selvtilfreds spankulerede jeg mod skolen igen, kun med en' enkelt ting i tankerne, nemlig at konsumere de to pakker hurtigere end jeg kunne starte min ynkelige computer op.

Jeg nåede kun akkurat inden for skolens grund før jeg, ud af jakkelommen hev dobbeltpakken med den karakteristiske blå farve. Det banderole agtige plastic blev flået af og indholdet af første nummer fandt hurtigt vejen til min mund. Det skal siges at antallet af konsumerede gajoler, for mit vedkommende nærmer sig noget lignende antallet af decimaler i pi. For sekundet efter den første gajol havde ramt min tunge, vågnede et ondskab der sjældent kendetegner mig. Efter promte at have spyttet det uønskede element ud af min mund, griber jeg i min lomme og får fat i pakken hvormed gajolen kom fra. Gudhjælpeme om pakken ikke var klædt ud som originale gajoler, men med et lille diskret mærke påklistret pakken hvorpå der stod SUKKERFRI..... Denne lille tilføjelse ville få det der står med småt i en reklame på TV shop til at fremstå som skriftstørrelse 36. Jeg føler mig snydt og udnyttet på det groveste, og jeg agter at skrive en uddybende klage til de ansvarlige, Galle og Jessen AS. for dette skal stoppes omgående!

Aldrig har en weekend startet så dårligt ud, og selvom den ser lovende ud så var denne oplevelse ganske vederstykkelig. For det kan ikke siges nok gange i et offentligt medie som dette >> JEG HADER LIGHT << jeg kan virkelig ikke fordrage det og har aldrig fattet konceptet, det smager jo direkte grimt!

Hav en rigtig dejlig weekend!

I'm out:. Fisker

Ingen kommentarer:

Send en kommentar