mandag den 1. marts 2010

Vand under broen




Dårlige undskyldninger er der som man siger nok af, så dem dropper vi.
Men her er jeg så igen, ældre, visere, flottere og ikke mindst med lidt på hjertet. For der er ikke sket så lidt, hvis man kikker tilbage på de forgangne 3-4 dage. For i denne pulje nævner jeg bare i flæng nærkontakt med politiet, risky omgang med lektier, overdreven indtag af poloer samt opdagelsen af et lækkert nyt site, nemlig Topman.com. Og specielt den sidste oplevelse kommer nok til at have den største impact på min økonomi da sitet tilbyder urimeligt fede sager, og så er det jo ude af mine hænder!
Overstående billede er fra Kulør, hvor drengene og en hvis babe med veninde, var ude og danse moderne, en usandsynelig fed aften der ikke fik for lidt. Sjovt er så at selv samme fyre skal sammen på ferie til Wagrain, henholdsvis 2 på ski og undertegnede på Board og jeg kan med ord ikke beskrive hvor meget jeg ser frem til den tur! Countdown: 25 dage!

I'm out:. Fisker

Ingen kommentarer:

Send en kommentar